13 Şubat 2012 Pazartesi

KAMYONLU KEPÇELİ PASTA-2

     Oldukça yoğun bir haftanın ardından yeni bir haftaya merhaba...Dün akşam son siparişimi de teslim ettiğimde  yorgunluktan ruhumu da teslim edeceğim sandım...Ama çok şükür alnımın akıyla hepsini hallettim ve zamanında teslim ettim...Bu arada da blogumla yine ilgilenemedim...Blogger'ın yeni şekline de pek alışamadım aslında, tasarımda yaptığım düzenlemeler bir türlü kaydolmuyor, sıkıntı neden kaynaklanıyor bir bilen varsa söylesin lütfen...
      Neyse gelelim pastamıza...Fahri Emir'in 2. yaş günü için annesi Zeynep Hanım oğlunun evde çok severek oynadığı ve her yere beraberinde götürdüğü kepçe ve kamyonunun fotoğrafını gönderdi ve pastada bu oyuncakların figürlerinin yer almasını istedi...Acabe beğendiler mi diye düşünürken Zeynep Hanım'dan gelen mail beni çok duygulandırdı:
"merhabalar sibel hanım öncelikle şunu belirtmeliyim pasta beklediğimizdende güzel olmuş ellerinize yüreğinize sağlık. geçen yıl ünlü bir pastaneden  yine şeker hamuruyla yapılmış pasta siparişi vermiştik görüntü güzel ama tad olarak çok başarısızdı kesinlikle yiyemedik. bu yıl sizinle iletişime geçtiğimi duyunca ailem yaptırma dese de ben kafama koymuştum güzel birşeyler çıkmasını istiyordum nitekimde öyle oldu hatta doğum günümüzden bir gün önce ablam pursaklardan ümitköye gidip pasta almanın çokta mantıklı olmadığını söyledi.Ve doğum günü akşamı pastayı gören herkezin fikirleri değişti özellikle oyuncaklarına bu kadar benzetmenize çok şaşırdılar. ablam numaranızı aldı annemler ise neden bukadar uğraştığını anladık zeynep dediler.tadınada bakınca pasta tam puan aldı diyebilirim. Oğlum ise kendi oyuncaklarını pastanın üzerinde görünce çıldırdı ve bu sebeple doğru düzgün fotoğraf çekemedik elinde pastanın figürlei tüm doğum günü boyunca gezdi yemeye kıyamadı bile. inşallah  bu işi daima yaparsınız ve bizde her doğum gününde güzel fikirleriniz ve tasarımlarınızla birlikte oluruz. fotoğrafları da yolluyorum tekrar görüşmek dileğiyle... "

  Fahri Emir'e sağlıklı, mutlu, uzun bir yaşam diliyorum...

1 yorum:

Bir Dilim Düş dedi ki...

Çooook ciciii :)))

Sevgiler,
Evren

instagram hesabım: @serzincan

Related Posts with Thumbnails