22 Şubat 2012 Çarşamba

İTFAİYECİ SAM (FIREMAN SAM) PASTASI - (İTFAİYE ARABALI PASTA -1)

      Sırada Pınar Hanım'ın oğlu Ali Kerem için hazırladığım 2. yaş günü pastası var. Ali Kerem için 1. yaş gününde odasındaki perdenin desenlerinden oluşturduğum figürlerle 2 tane ejderhalı pasta hazırlamıştım. O pastaları görmek için buraya ve buraya tıklayın.
      Bu sene Pınar Hanım konsept olarak  Ali Kerem'in favorisi olan itfaiyeci Sam çizgi filmini seçti. Ali Kerem bu çizgi filmi seyredip itfaiyecilik oynuyor, yangın söndürüp kedileri ağaçtan kurtarıyormuş...Ben de bu sayede Sam, istasyon şefi, kadın itfaiyeci ve kasabanın haylazı Norman Price ile tanışmış oldum...

    Ertesi gün arayıp  pastayı çok beğendiklerini belirten güzel sözleri ve övgüleri için Pınar Hanım'a teşekkür ediyorum,  özellikle Ali Kerem'le ilgili anlattığı anektodlar çok hoştu; Ali Kerem'in "ben birazcık pastanın çekirdeklerinden yiyeyim" diyerek pastanın içindeki çikolatalı fıstık drajeleri toplayıp yemesi kısmına bayıldım:-))
     Pınar Hanım uğraş vererek Kerem'in "Sam Sam aynısı" diyerek oynadığı bir videodan kesip biçerek Kerem'in pastası ile bir fotoğrafını da gönderdi bana, ben de büyük bir zevkle o fotoğrafı buradan paylaşıyorum. Pınar Hanım'a tekrar teşekkür ediyor Ali Kerem'e hayal ettiklerini elde edebildiği güzel bir yaşam diliyorum...

Hiç yorum yok:

instagram hesabım: @serzincan

Related Posts with Thumbnails