9 Şubat 2017 Perşembe

ARABALAR (DISNEY CARS) PASTASI -12

     Yine yeni yeniden arabalar pastası. Bu kez defalarca oğullarının pastasını hazırladığım Pınar Hanım'ın küçük oğlu Kaan için hazırlandı... Arabaları çok seven Kaan pastasını görünce çok mutlu olmuş;
"Sibel hanım merhaba,
Pastamız bir harikaydı, o kadar güzel ve tam istediğimiz gibi yapmışsınız ki, bu konudaki başarınızı bilmeme rağmen, nasıl bu kadar iyi yapabildiğinize hala şaşıyorum:)
Ellerinize sağlık, sizin için ekte bir foto gönderiyorum, ben oğlan daha iki yaşında pastasını anlar mı anlamaz mı derken, eve gelen her misafirimizi elinden tutup ilk iş pastasını gösterdi, arabalara bakıp heyecanla "vın vınnn" diyip durdu, çok mutlu oldu!
Yalnız bu ara babamız nazar değmesine hassas, o yüzden fotoyu sitenizde yayımlamazsınız sevinirim.
Abimizin doğumgünü için yine sizi rahatsız edeceğim.
Tekrar çok çok teşekkürler..."
Pınar Hanım'ın mesajını görünce ben de Kaan kadar mutlu oldum doğrusu :-)
 Kaan'a mutlu sağlıklı bir yaşam diliyorum...

Hiç yorum yok:

instagram hesabım: @serzincan

Related Posts with Thumbnails