28 Ocak 2017 Cumartesi

SÜPERMAN PASTASI -3 , KURABİYELERİ VE CUPCAKELERİ


Benim için özel çocuklardan ikisi; Alper ve Yiğit için hazırladığım pasta, kurabiye ve cupcakeler ile yeniden merhaba...Nihan Hanım'ın oğulları hem ikiz olmaları hem de ilk yaş doğum günlerinden beri tüm pastalarını benim hazırlamış olmamdan dolayı benim için özeller...Böyle olunca sanki benim elimde büyümüşler gibi hissediyorum :-) İlk pastaları Uğurböcekli pasta ve 2. yaş pastaları sihirbaz şapkasında tavşan pastası Nihan Hanım'ın belirlediği parti konseptine göre hazırlanmış pastalardı...


Çocuklar büyümeye başladıkça konseptler onların zevklerine ve ilgilerine göre şekillenmeye başlıyor, 3. yaş pastaları Pepee konseptinde  ve 4 yaş pastasının konsepti de süperman ve örümcek adam oldu...Hazırladığım diğer pastalarını arşiv sırası ile yayınlayacağım, malum çok birikti...

Yakışıklı ikizlerim Yiğit ve Alper'e mutlu yaşlar diliyorum...

Hiç yorum yok:

instagram hesabım: @serzincan

Related Posts with Thumbnails