5 Ağustos 2015 Çarşamba

GÜLÜN BÜYÜSÜ EGLANTINE


     Merhabalar...Bir süredir blogumda yaşadığım bir sorun nedeniyle bloguma girmek istediğinizde alakasız bir siteye yönlendirilmiş olabilirsiniz, neyse ki sorun halloldu. Geçici olarak verdiğimiz sıkıntıdan dolayı özür dileriz :-)
      Bugün sizi pastalarımdan biriyle değil mis kokulu %100 yerli ve çok başarılı bir ürün grubu ile tanıştırmak istiyorum; églantine...

       İş disiplini ve titizliğini takdir ettiğim meslektaşım, arkadaşım Sultan Gündüz'ün meslek dışında böyle faklı bir girişim içerisinde olduğunu öğrendiğimde hiç tereddüt etmeden markayı ve ürünlerini blogger dostlarımla tanıştırmak için bir tanıtım yemeği düzenlemeyi önerdim...
      Ramazan dolayısıyla iftar yemeği olarak düzenlenen tanıtımda herşey kusursuzdu; farklı uzmanlıklarıyla tüm firma yetkilileri bizlerleydi ve gece boyunca hem ürünler hem kendi ürün deneyimleri konusunda bizleri bilgilendirdiler, her yönüyle doyurucu ve başarılı bir tanıtım oldu...
     Isparta'nın doğal gül yapraklarının hiç bir kimyasal içermeden damıtılması ile %100 gülden üretilen églantine ürünlerini  piyasadaki diğer ürünlerden ayıran en temel özellikleri; tamamen doğal olması, ben dahil bir çoğumuzu rahatsız eden gülsuyu kokusu yerine muhteşem, hafif bir çiçek kokusuna sahip olması, fiyatlarının benzer ürünlere göre oldukça uygun olması  ve en önemlisi %100 yerli malı ve kadın girişimcileri destekleyen bir firma olması...Daha 2 yıllık bir marka olmasına rağmen 2014 yılında Bilim Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı tarafından “Verimlilik” ödülünü kazanmış bir marka églantine...

    Eglantine'in denememiz için hazırladıkları ürün paketlerinin içinde kreminden losyonuna, kolonyasından sabununa bir çok ürün vardı...Özellikle arındırıcı yüz temizleyici 17 yaşındaki ikizlerimden tam not aldı, gün be gün sivilcelerindeki düzelmeyi görmek mutluluk vericiydi. Tende bıraktığı kadifemsi dokusu, hoş kokusu ve uzun süreli nemlendirme özelliği ile kremleri, yüzde gerginlik yaratmadan sıkılaştıran canlandırıcı yüz toniği ise benim favorilerim arasına girdi...
     Gülsuyuna karşı önyargılı olan benim bile gülsuyuna bakışımı değiştiren églantine'in kolonyası da ferah, hafif çiçeksi kokusu ile gün içinde parfüm yerine kullanılabilir.
     Her şeyin kusursuz olduğu tanıtım yemeğimiz églantin'in enfes güllü lokumları eşliğinde kahve keyfi ile son buldu...Bu güzel buluşma için öncelikle Sultan Gündüz ve églantin ekibine ve beni kırmayıp gelen blogger dostlarıma çok teşekkür ederim...
     Bu harika ürünler için https://www.facebook.com/eglantinebeauty sayfasından ürünler hakkında bilgi alabilir http://www.n11.com/magaza/eglantine ve http://dukkanlar.gittigidiyor/EGLANTINE mağazalarından alışveriş yapabilirsiniz

Hiç yorum yok:

instagram hesabım: @serzincan

Related Posts with Thumbnails