18 Mart 2015 Çarşamba

ZEBRA DESENLİ PASTA

     Daha önce Oğlu için Mickey'li pasta hazırladığım Esil Hanım'a bu sefer de kardeşi için bir pasta hazırladım... Daha doğrusu kardeşinin pastalarından birincisi bu zebra desenli pasta, leopar desenli ikinci pastayı ise sonraki postlarda yayınlayacağım...
     Uzun zamandır çalışmak istediğim iki modeli Esil Hanım sayesinde çalışmış oldum ve çok keyif aldım, Esil Hanım'dan gelen mesaj ise beni daha da keyiflendirdi : "Sibel hanım bir doğumgünü serüvenini daha güzel pastalarınızla bitirdik, iki pastada birbirinden şahaneydi, herkes bayıldı, iki pastamıda sitenize koymalısınız bence, çok beğenilcektir eminim, çok teşekkür ediyorum size, ellerinize sağlık, başka bir organizasyonda tekrar görüşmek üzere:)
Sevgiler"     Esil Hanım'a kardeşi ile birlikte geçirecekleri uzun ve mutlu yıllar diliyorum...

Hiç yorum yok:

instagram hesabım: @serzincan

Related Posts with Thumbnails