27 Haziran 2014 Cuma

MICKEY-MINNI MOUSE PASTASI -10

      Yine yeni bir  1 yaş pastası ile merhaba...Esil Hanım'ın oğlu Efe'nin party teması Mickey Mouse idi...Esil Hanımla görüşerek pastanın modelini belirledik ve ortaya bu pasta çıktı...
     Ben sonuçtan memnun kaldım, ama önemli olan Esil Hanım'ın beğenmesiydi ki gelen maille bu konuda da rahatladım: 
"sibel hanım merhaba tekrar
tekrar teşekkür ediyorum, pastanın görüntüsü zaten muhteşemdi de herkes tadına da bayıldı ikinci tabakları istediler,
ben herkesten tebrik aldım böyle bir seçim yaptığım için ama asıl tebrikler size ellerinize sağlı tekrar
yeni bir mutlu günde telefonunuzu çaldırıcağım tekrar
sevgiler"
Bu güzel sözler için Esil Hanım'a teşekkür ederim...
Minik Efe'ye mutluluklar diliyorum...


Hiç yorum yok:

instagram hesabım: @serzincan

Related Posts with Thumbnails