8 Şubat 2014 Cumartesi

KUŞLU 1 YAŞ PASTASI -6

      Yine yeni bir kuşlu 1 yaş pastası ile merhaba...Kendi deyimiyle "heyecanlı anne" Umut Hanım bana Bingöl'den ulaştı...Kızı Umay'ın Ankara'da kutlayacakları  ilk doğum günü için gerçekten heyecanlıydı; kızının kıyafetinden pastadaki renk uyumuna  kadar detaylandırdı isteklerini, böylece yeni bir kuşlu 1 yaş pastamız daha arşivde yerini almış oldu...
     Umut Hanım'a beni kırmayarak gönderdiği fotoğrafların yanı sıra övgü dolu sözleri ve yorumu için çok teşekkür ediyorum :"Sibel Hanım emeğiniz için çok teşekkür ederim hem lezzetli hem şık pastamız davetliler tarafından da beğenildi, ellerinize sağlık.. size keyifli anlarımızdan birkaç kare fotoğraf gönderiyorum. Ankara da geçecek yaş günlerimizde tekrar görüşmek dileğiyle hoşçakalın".

Minik Umay'ın yeni yaşını kutluyor mutluluklar diliyorum...

Hiç yorum yok:

instagram hesabım: @serzincan

Related Posts with Thumbnails