22 Ağustos 2013 Perşembe

BAL ARISI MELİS'İMİN DOĞUM GÜNÜ


     Uzun bir aradan sonra yine küçük bir torpil yapıp bal böceğimin doğum günü fotoğraflarını bekleyen   pastaların önüne aldım:)) Hala 2012'den bekleyen pastalarım var biliyorum ve gecikme için özür diliyorum, tatil sonrası bir de rahatsızlıklar eklenince blogumdan iyice uzak kaldım...İnşallah hızlı bir ayarlamayla hepsini yayınlayacağım, öyle keyifli ve güzel çalışmalar, kurs görüntüleri var ki ben de sabırsızlanıyorum...

     Gelelim bal arsı Melis'imin doğum gününe...Çok yoğun olduğum bir tarih olmasına rağmen elimden geldiğince herşeyini hazırlamaya çalıştım... Öncelikle bebek arılı 1 yaş pastamız...
Şık cupcake dantelleri ve renkli kaplarında sevimli cupcakelerimiz...
     Vızıldayan arı cakepoplarımız...

     Kapağını Melis'imiz fotoğraflarının süslediği hediyelik mini şeker kavanozlarımız... 
Konseptimize uygun 1 yaş kurabiyelerimiz...


Masa etiketlerimiz...

     Veeee minik bal böceğimin duğum günü kıyafeti, onun tasarımı da bendenize ait...Bodysinin üzerindeki deseni ben tasarladım ve hazırlattım, tütüsünü önce kendim hazırlayayım dedim ama zam olarak çok sıkışınca vazgeçtim...Tütümüzü tam tasarladığım ve tarif ettiğim şekliyle kısa zamanda hazırlayan Tütü Ankara'ya teşekkür ediyorum, tütü hazırlatacaksanız hiç tereddütsüz arayabilirsiniz... arı antenlerini de takınca minik bal arımız tam yemelik oldu :-))


     Doğum günümüze katılan çocuklara hediye etmek üzere içi bal,çikolatalar, şekerlerle dolu minik torbacıklar hazırladım...
Davetiyemiz...

Tek üzüntüm terzi söküğünü dikemez misali, hazırlattığım afiş, masa ve ortam süslemesi ve ürünlerin toplu halde fotoğrafını çekmeyi unutmuş olmam :-((

 Yine de herşey çok güzel oldu ve sevgili ablacığım çok mutlu oldu :-))
 Doğum günümüzden bir kaç kare...
 Güzel ailenizin her günü böyle mutlu geçsin...

Ve benim 3 küçük güzel prensesim...
     Minik Bal Böceğim, güzel ablaların ve abinle, annen baban ve tabii teyzen ve tüm sevenlerinle birlikte daha nice güzel yaşların olsun, yüzün hep gülsün, şansın bol, bal küpün hep dolu olsun, doğum günün kutlu olsun...

4 yorum:

ebrununmutfagindan dedi ki...

Sibelcim emeğine sağlık harika şeyler yapmışsın bayıldım sağlıkla mutlu yaşasın kötülüklerden uzak olsun hayatı boyu her şey gönlünce olsun dilerim sevgiler

nursen dedi ki...

Sibelim hepside çok güzel olmuş,ellerine emeğine sağlık.
Balarısı miniğe sağlıklı,mutlu ve huzurlu uzun yaşlar dilerim.
Sevgiler

sibelinmutfagi dedi ki...

ellerine sağlık çok güzel olmuş

Unknown dedi ki...

Merhaba,
7 Eylül cumartesi gününde yeni bloggerlarla tanışmak ve hoşça sohbet etmek amacıyla düzenlediğim blogger buluşmasına sizide davet ediyorum.
Katılımla ilgili detaylı bilgileri blogumda bulabilirsiniz.

Kısa süre içinde katılım durumunuzu belirtirseniz sevinirim.

Sevgiler,
www.dekorcafe.com

instagram hesabım: @serzincan

Related Posts with Thumbnails