9 Mart 2013 Cumartesi

DÜĞMELİ 1 YAŞ PASTASI VE DÜĞME KURABİYELER


    
     Uzunca bir aradan sonra yeniden merhaba...Bilgisayarlarda yaşadığım sorunlara bir de yoğunluk eklenince uzun süre bloguma el süremedim, umarım önümüzdeki günlerde günde 2-3 post yayınlayarak açığı kapatacak fırsatı bulabilirim...
 

          Bugünkü pastam Ayşe Hanım'ın kızı Nil'in . yaş günü  için hazırladığım pastaların ilki...Ayşe hanım bir kaç konsept arasında kararsızlık yaşadıktan sonra Nil'in ilk söylediği kelime olam "düğme"yi konsept olarak belirledi...

    Pastanın üzerinde Nil'in çok severek oynadığı oyuncakları ile masal kitapları da yerlerini aldılar...
 
 
Nil bebekleri de çok sevdiğinden 2. pastasını bebekli olarak hazırladım, bir sonraki postumda da bebekli pastasını yayınlayacağım...
Ayşe Hanım'a geri bildirimi ve fotoğraflar için çok teşekkür ediyorum:
"Sayenizde partilerimiz çok çok tatlı geçti... Nil ilk şekerini sizin pasta figürlerinizden yedi! Çikolatalı muzlu pasta seçimimiz yerinde olmuş. En çok da ikinci büyük pastadaki Nil'in oyuncak figürleri hoşuma gitti.. Onları şimdi buzlukta saklıyorum. Nil'in ilk söylediği kelime "düğme" olduğu için düğme konsepti yapmıştık ve kurabiyeleri de düğmeler şeklinde tasarlamıştık. Renk kattılar soframıza.. Bence çok orjinal ve güzel pastalar oldular... Ayrıca gelen konuklarımız "pastayı nerde yaptırdınız?" diye de sordu. Ben de sizin bilgilerinizi onlara ilettim. Başka güzel günlerde tekrar görüşmek dileğiyle...

Ayşe"

Ve Nil'in renk renk, boy boy düğme kurabiyeleri...

Minik Nil'in yeni yaşını kutluyor mutlu, uzun, güzel bir yaşam diliyorum...


Hiç yorum yok:

instagram hesabım: @serzincan

Related Posts with Thumbnails