2 Ocak 2013 Çarşamba

NOEL BABA PASTASI-3

      Herkesin yeni yılını bir kez daha kutlayarak merhabalar...Sırada onlarca pasta yayınlanmayı bekliyor ama yeni yıla yeni yıl için hazırladığım pastalardan biriyle başlamayı istedim... Daha önce Selin için kral tacı pastası hazırlamıştım, o pastayı henüz yayınlama fırsatım olmadı, teması itibariyle bu pasta diğerlerinin önüne geçmiş oldu...
      Aslında bu bir yılbaşı pastası değil, doğum günü pastası; Selin Hanım'ın doğum günü...Doğum günü yılbaşı ile aynı tarih olunca pastasının da yılbaşı temalı olmasını istedi...Geçen sene Sedef Hanım için hazırladığım Noel Baba-1 pastasını çok beğenen Selin Hanım için de benzer bir pasta hazırladım...
Selin Hanım'ın yeni yaşını ve yeni yılını kutluyor, mutluluklar diliyorum...

Hiç yorum yok:

instagram hesabım: @serzincan

Related Posts with Thumbnails