4 Ocak 2013 Cuma

ARABALAR (DISNEY CARS) PASTASI -4 VE 3 YAŞ KURABİYELERİ


     Başak Hanım'ın oğlu Ayaz Efe'nin  3 yaş pastası ile yeniden merhaba...    Geçen sene Ayaz Efe için Winni the Pooh pastası hazırlamıştım... Bu seneki temamız ise Disney Cars  karakterleri idi...


     Ayaz Efe sayesinde karakterlerin bir de canavar kamyon versiyonları olduğunu öğrendim...Temamız Şimşek Mc Queen ve Matter'ın normal halleri ve canavar kamyon halleri bir ring üzerinde karşı karşıya olarak belirlendi...

        Ve elbette pastamızı tamamlayan 3 şeklinde kurabiyelerimiz de vardı...
     Başak Hanım, Ayaz Efe'nin kardeşsiz geçireceği son doğum günü için bayağı özeniyordu :-)
 
     Bu kadar özenilen bir gün için hazırlananların beğenilip beğenilmediğini öğrenmek de ayrı bir anlam kazanmıştı: 
"Sibel hanim,

Pastamız yine çok güzeldi..hem çocuklar hem büyükler bayıldı..İletişim bilgilerinizi bir çok kişiye verdim:))

Su anda da kalanları didikliyorum!hala taptaze:)
Ayaz Efe'de çok memnundu gördüğünüz gibi..

Kurabiyeler de çok beğenildi..

Ellerinize sağlık...
Sevgilerimle...;)"

     Ayaz Efe'nin yeni yaşını bir kez daha kutluyor mutluluklar diliyorum....

Hiç yorum yok:

instagram hesabım: @serzincan

Related Posts with Thumbnails