17 Aralık 2012 Pazartesi

PASTACILIK KURSU-ANKARA

     8 Aralık'ta gerçekleştirdiğimiz pastacılık kursu görüntüleriyle yeniden merhaba...Aslında bu postu sıcağı sıcağına geçtiğimiz pazartesi günü yayınlamak istemiştim ama yoğunluktan fırsat bulamadım...
         Pastacılık kursumuzu daha önce kurabiye kursumuza katılmış olan Nilay Hanım'la gerçekleştirdik... Doğrusu Nilay Hanım butik pasta ve kurabiye konusunda hızlı bir ilerleme gösteriyor, kurabiye kursumuzun ardından arkadaşları için bebek kurabiyeleri, nişan kurabiyeleri hazırlamış, hepsi de birbirinden güzeldi...

      Pastacılık kursumuzda da becerisini ortaya koydu, oldukça keyifli ve güzel bir çalışma yaptık...Bundan sonra  kurabiyelerin yanı sıra sevdiklerine birbirinden güzel pastalar da hazırlayacağından hiç şüphem yok...
     Hazırladığımız pastayı ben çok sevdim, Nilay Hanım'a sıcak dostluğu ve hediyesi için çok teşekkür ediyor, pastacılık serüveninde başarılar diliyorum...


Hiç yorum yok:

instagram hesabım: @serzincan

Related Posts with Thumbnails