15 Kasım 2012 Perşembe

HELLO KİTTY PASTASI -2

        Pastasını sıcağı sıcağına blogda göremeyenlerden bir kez daha özür diliyorum...İnanın ben de bu kadar gecikmeli yayınlamaktan hoşnut değilim,  fotoğraf arşivime gömülmüş durumda günümüzü yakalamak için uğraşıyorum, ama bu yoğunluk arasında bunca birikmiş fotoğrafı eritmek kolay olmuyor maalesef ...
     Bugünkü pastam İhsan Bey'in kızı Ilgın'ın 3 yaş pastası...Ilgın'ın ilk doğum gününden beri pastalarını ben hazırlıyorum; ilk pastaları uğurböcekli-2 ve uğurböcekli-3 pastaları idi, ikinci sene Barbie bebekli bir pasta hazırlamıştım...Bu senenin konusu ise Hello Kitty idi...
      Çocukların böyle benim pastalarımla büyüdüğünü görmek çok güzel bir duygu...Minik Ilgın'ın yeni yaşını bir kez daha kutluyor ve mutluluklar diliyorum...

Hiç yorum yok:

instagram hesabım: @serzincan

Related Posts with Thumbnails