5 Kasım 2012 Pazartesi

CANLARIMIN 15 YAŞ PASTASI - GENÇ ODASI PASTALARI (GENÇ KIZ ODASI-DELİKANLI ODASI)

    Bu aralar o kadar yoğunum ki, minik kurabiyelerimin, ki kendileri artık minik kurabiyeden baton ekmekliğe terfi etmiş durumdalar, doğum günlerini bile gününde kutlayıp, pastalarını gününde yayınlayamadım :-(
    1 Kasım ikizlerim Pelin ve Barkın'ın doğum günüydü, programım çok yoğundu ama elbette onlar her şeyin önünde geliyor, onlar için de birer pasta hazırladım...Barkın nasıl bir pasta hazırladığımdan habersizdi, "oğlum seni en iyi anlatan pasta nasıl olur sence?" diye sordum ve bingo...Tek tercihte bildi: "dağınık bir oda mı?.."
     15 yaşına giren birçok yaşıtı gibi o da oldukça dağınık bir genç,her ne kadar vakitsizlikten pastada yeterince dağınıklık yaratamadıysam da bu model kesinlikle onu en iyi anlatan model:-))
      Tam bir kitap kurdu ve moda-alışveriş ikonu olan Pelin içinse çoğu akşam yaptığı gibi yatağının üstünde kitap okuduğu, saç düzleştiricisi, cep telefonu ve alışveriş torbalarıyla dolu bir oda tasarladım...

Canım yavrularım, 14 yıldır hayatıma anlam ve renk kattınız, sizleri çok ama çok seviyorum...İyi ki doğdunuz, 
DOĞUM GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN...

Hiç yorum yok:

instagram hesabım: @serzincan

Related Posts with Thumbnails