27 Haziran 2012 Çarşamba

ÇAĞAN'IN KUŞLU PASTASI

      Uzuuunca bir aradan sonra tekrar merhaba...Tam gaz  pastaları yayınlamaya uğraşırken bir anda ara vermek zorunda kaldım ama çok geçerli bir mazeretim var; yeniden teyze oldum :-) Minik Zeynep Melis neşe kattı hayatımıza, onunla ve annesiyle ilgilendiğim dönemde maalesef blogum 2. planda kaldı, öyle şeker ki, görmeyince öyle özlüyorum ki...Aslında bu ilk postta onun için hazırladığım bebek kurabiyelerini yayınlamaya niyetlenmiştim ama fotoğrafları aktarma işi uzayınca blogumu daha fazla ihmal etmek istemedim...O da sonraki postlardan birinde gelecek...
      Bugünkü pastamız ise Serap Hanım'ın oğlu Çağan'ın ilk yaş pastası...Pastanın üzerinde Serap Hanım'ın isteği doğrultusunda Çağan'ın ahşap kırmızı beşiği, kuşlar, balonlar ve tabikii Çağan yer aldı...
 Minik Çağan'a ömür boyu mutluluklar diliyorum...

1 yorum:

gülru dedi ki...

Ellerin dert gormesin pastacim

instagram hesabım: @serzincan

Related Posts with Thumbnails