12 Ocak 2012 Perşembe

UĞUR BÖCEKLİ PASTA - 5 VE KURABİYELERİ

      Uğur böceklerini yayınlamaya başlamışken bu pastayı da sıraya koymak istedim...Atife Hanım'ın oğlu Mehmet Demir için daha önce diş buğdayı kurabiyeleri hazırlamıştım, ama henüz arşivde bekleyen kurabiyeleri yayınlamadığım için önümüzdeki günlerde kurabiye haftası yapıp o kurabiyeleri de yayınlayacağım...Şimdilik tam gaz arşivde bekleyen pastaları yayınlayıp günceli yakalamaya çalışıyorum ama malesef günceli yakalamak birkaç hafta daha sürecek...
      Atife Hanım, Mehmet Demir'in birinci doğumgünü için benim de büyük hayranlıkla takip ettiğim Nesrin Tong'un bir tasarımını seçmiş ve bazı değişiklikler isteyerek bu pastayı yapmamı istemişti...İstediği değişikliklerin en belirgin olanı ise pastanın erkek pastası olduğunu vergulamak için büyük uğur böceğini mavi renkte yapmaktı...
     
      Mehmet Demir için pastanın konseptine uygun kurabiyeler de hazırlamıştım...Atife Hanım Mehmet Demir'in uğurböceği kostümü içinde bir fotoğrafının yer aldığı doğumgünü davetiyesi de hazırlamış ve böylece herşey aynı konseptte olmuş oldu...
     Mehmet Demir'in ilk yaşını yeniden kutluyor sağlıklı, mutlu, uzun bir yaşam diliyorum...

Hiç yorum yok:

instagram hesabım: @serzincan

Related Posts with Thumbnails