13 Ocak 2012 Cuma

KRİZANTEMLİ PASTA VE KRİZANTEMLİ KURABİYELER

      Havalar soğudukça soğudu...Karlar erimeye başladı ama haftasonuna yeniden kar yağışı bekleniyor...Ben de bu soğuk günlerde gözümüz gönlümüz şenlensin diye sarı krizantemlerle süslü bu pastayı yayınlamak istedim...
      Bu pastayı geçen sene anneler gününde hazırlamıştım, ablam ve halamla yaptığımız kutlama için...O zaman yayınlayamadım, anneler günü ile ilgili yazılacak cümleler boğazıma takıldı...Kaybettiklerimiz aslında her an yüreğimizdedir ama bazı günlerde kabuklanan yaramız hafif hafif kanamaya başlar...Herneyse gözümüzü şenlendirelim derken yüreğimizi daraltmayalım şimdi :-)
      Bu kurabiyeleri ise 2 sene önce öğretmenler gününde çocukların öğretmenleri için hazırlayıp  göndermiştim, yayınlamak bu güne kısmet oldu :-)))

1 yorum:

sarımutfak-hande dedi ki...

şekerim ben görmeyeli neler yapmışsın hepsi çok güzel ama en çok bunu beğendim içim açıldı ellerin dert görmesin
sevgilerimle.....

instagram hesabım: @serzincan

Related Posts with Thumbnails