24 Ağustos 2011 Çarşamba

PARTİ TEMALI BİR YAŞ PASTASI

     İnsanın istediğine ulaşması için mesafelerin engel olmadığına en güzel örneklerden biri bu pasta...Muzaffer Bey ile Öznur Hanım minik oğulları Çağan'ın  ilk doğum günü için diğer bir çok anne baba gibi çok heyecanlıydılar... Çağan için parti temalı 1 yaş pastası istiyorlardı...

     Onları farklı kılan pastalarını almak için ta Beypazarı'ndan Ankara'ya gelecek olmaları idi, bu yüzden diyorum ki mesafeler isteklerinize ulaşmanıza engel değildir:-)) Öznur Hanım  bana Çağan'ın fotoğrafını gönderdi ve pastada onu ifade eden bir figür istedi...
Ben de kofetiler, balonlar ve hediye paketlerinin ortasına bu dünya tatlısı bebeği temsil eden bir fügür hazırladım...
Minik Çağan'a güzel gülümsemesinin yüzünden eksik olmadığı bir yaşam diliyorum...

3 yorum:

tarif dedi ki...

Çok güzel bir pasta olmuş elinize sağlık fotolarda çok güzel çağan a da nice mutlu yaşlar

Adsız dedi ki...

BENİMDE OĞLUMUN ADI ÇAĞAN OCAKTA 2 YAŞINA GİRECEK BENDE İSTİYORUM :))))) ÇOK BEYENDİM AMA ÇOK UZAKTA OTURUYORUM :((( ELİNİZE SAĞLIK HEPSİ MÜKEMMEL...

Adsız dedi ki...

BENİMDE OĞLUMUN ADI ÇAĞAN OCAKTA 2 YAŞINA GİRECEK BENDE İSTİYORUM :))))) ÇOK BEYENDİM AMA ÇOK UZAKTA OTURUYORUM :((( ELİNİZE SAĞLIK HEPSİ MÜKEMMEL...

instagram hesabım: @serzincan

Related Posts with Thumbnails