4 Ekim 2010 Pazartesi

BARBİE BEBEK PASTALARI TOPLU GÖSTERİMİ-1

 BARBİE BEBEK PASTASI (4)

     Uzun zamandır bekleyen pastaların yayınlanmasını hızlandırmak amacıyla aynı konseptte olanları birlikte yayınlamaya karar verdim. Bunun arşiv oluşturma açısından da faydalı olacağını düşünüyorum...Bu şekilde benzer pastaları bir arada görme imkanı da olacak...Elbette daha önce yapılmış olan ve bu posttan sonra yapılacak olanlar kendi sıralarında yayınlanacaklar...
İşe Barbie serisiyle balıyorum...


Bu pasta ve 5 numaralı pasta aynı anda doğumgünlerini kutlayacak olan iki küçükhanım için hazırlandı...Birsu ve Bahar Hanım'ın kızları 1 yaşındaki Sude ve 2 yaşındaki Ekin için...

BARBİE BEBEK PASTASI (5)


Sude ve Ekin'e mutlu yaşlar...
BARBİE BEBEK PASTASI (6)

Bu Barbie bebek pastası da beni duygulandıran bir hikayeye sahip... 3 yaşındaki minik Naz'ın annesi  Neslihan Hanım pasta için beni aradığında 3D Max kursuna devam ediyordum ve ders saatleri yüzünden pastayı hazırlamam mümkün değildi...Neslihan Hanım çok üzüldü, zira kızına Barbie bebek pastası için önceden söz vermişti...

                                         
     Sanırım söz konusu mini minik masum çocuklar olunca Allah yardımcı oluyor, bizim konuşmamızdan yarım saat sonra hocalarımdan biri bir konferans için dersini iptal etti, ben de hemen Neslihan Hanım'ı arayıp durumu bildirdim ve pastasını ile birlikte prenses kurabiyelerini hazırladım...Sonradan öğrendiğime göre 3 yaşındaki Naz  pastasını görünce ağlayarak annesinin boynuna sarılmış ve teşşekkür üzerine teşekkür etmiş...Bunu dinlerken de çok duygulanmıştım, yazarken bile yine duygulandım...
Evet pasta yapmayı, figürler ortaya çıkarmayı, pastaları süslemeyi çok seviyorum ama insanların özel günlerinde özel anların bir parçasını yarattığımı bilmenin, hele hele çocukların yüzlerinde kocaman bir gülümseme oluşmasına vesile olmanın keyfi hiç bir şeyle ölçülemez...
Naz'a mutlu yaşlar diliyorum...
BARBİE BEBEK PASTASI (7)

Bu pasta da Sevda Mavisi blogunun sahibi sevgili Sevda'nın cimcime kızı Ada'nın kreşte kutlayacağı doğum günü için hazırlanmıştı. Adacığa mutlu yaşlar diliyorum...


Yeni pastalarda görüşmek üzere...

1 yorum:

Şeker Mutfak-Asia Asiye Aksakal dedi ki...

Ayyy Sibel'cim nekkadannnn güzellll. Ayyy Barby bebeklere oldum olası hayranım zaten. Kostümlerle senin elinden o kadar şık, o kadar hoş olmuşlarki brawo hayran kaldım ben. Süpersin ellerine sağlık canım

instagram hesabım: @serzincan

Related Posts with Thumbnails